Aprèn a configurar les UTMs i Camps ocults a Zoho Forms
Què són els codis o paràmetres UTM?
Els paràmetres UTM són una sèrie de valors que es poden afegir a un URL per rastrejar el trànsit d'una campanya de màrqueting. Aquests valors es poden utilitzar per identificar la font, el mitjà, la campanya i la paraula clau que es va utilitzar per arribar a un formulari.
És el text que apareix al final de cada URL i permet controlar d'on ve el trànsit que arriba o surt de la nostra web. És a dir, ens permet tenir un tracking del nostre trànsit.
En Formularis Zoho, es poden utilitzar paràmetres UTM i paràmetres de seguiment personalitzats per rastrejar una font d'enviament de formularis.
Configuració dels teus UTM's Pas a Pas
1 A l'edició del formulari, > anar a Compartir/Share > fer clic a Configurar seguiment a Entrades de seguiment/ Track Entries.
2 Quan habiliteu el seguiment, els paràmetres UTM per defecte utm_source, utm_medium, utm_channel, utm_name i utm_term s'utilitzaran per al seguiment. També podeu definir paràmetres UTM personalitzats per fer un seguiment de la campanya. Si vols fer un seguiment del trànsit de Anuncis Google, afegeix gclid com a paràmetre personalitzat.
3 Finalment, feu clic a Continua per desar la configuració.
4 Un cop habiliteu el seguiment, podeu triar el mètode de seguiment per rastrejar els clients potencials depenent de com compartiu el formulari.
Hi ha dues opcions disponibles a Zoho Forms per rastrejar els teus clients potencials:
-
- Seguiment de llocs web: per rastrejar la informació dun formulari incrustat en un lloc web.
- Seguiment d'URL: per fer un seguiment de la informació d'un formulari compartit com a enllaç.
Aquí us deixem un article amb informació més detallada sobre els UTMSs a zoho.
La configuració de les UTMs i els camps ocults a Zoho Forms és una forma senzilla de rastrejar el trànsit de les campanyes de màrqueting. En integrar Zoho Forms amb Zoho CRM, podeu obtenir una visió més completa del rendiment de les vostres campanyes.