Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

CRM per a Agències SEO

EXPERTS DIGITALITZADORS EN AGÈNCIES DE SEO

Zoho: el CRM ideal per a la teva Agència SEOâ € <

En Millennials Consulting, com a empresa experta en implantació de CRM i estratègies SEO, comptem amb el coneixement i l'experiència necessaris per a la implantació d'un CRM a Agències SEO.

Tenim constància de tots els reptes a què s'enfronten les Agències de SEO a nivell intern i extern, i quina és la clau per superar cadascun. Per exemple, sabem que els projectes de SEO tenen una llarga durada i que lorganització de molts daquests pot arribar a ser un caos, per això és important lús dun CRM optimitzat per a Agències SEO. El nostre equip d'especialistes basen la implementació d'un CRM per la SEO a les necessitats personalitzades de cada agència per poder oferir-te la millor solució.
zoho premium partner 1200
Som Premium Partner de Zoho, suite avançada d'aplicacions entre les quals destaca Zoho CRM, l'eina que utilitzarem per fer el següent pas en la digitalització de la teva Agència SEO. Zoho CRM compta amb un sistema de personalització avançat i amb la possibilitat d'integrar aplicacions de tercers per crear el més potent dels CRMs.

Alguns dels avantatges que ens ofereix Zoho CRM són les següents:
  • Seguiment de Projectes: Podràs millorar l'organització i l'eficiència dels teus projectes SEO.
  • Establiment de Metes: Et permetrà marcar objectius a curt, mitjà o llarg termini per a la teva agència.
  • Optimització de Campanyes de Comunicació: Esbrinaràs les dates en què les teves campanyes seran més efectives per captar i fidelitzar clients.
  • Anàlisi d'Estratègies: Podràs estudiar l'èxit i el fracàs de cada estratègia utilitzada per captar leads.
  • Notificacions: Rebràs alertes per no perdre cap lead o enviar recordatoris als clients sobre les dates de promoció.


I aquests són només alguns dels avantatges, si vols saber tot el que et podem oferir a l'hora d'implementar el teu CRM per la SEO, posa't en contacte amb nosaltres.

ALGUNS DELS NOSTRES CLIENTS

Millores per a tu CRM de SEO

Ja tens tu Zoho CRM per la SEO però no compleix les teves expectatives? Cap problema, som aquí per assistir-te! Examinarem el teu CRM per identificar les àrees problemàtiques i ens dedicarem a trobar la solució òptima. El nostre objectiu és ajudar-te a que la teva agència assoleixi les metes.

La implementació reeixida de millores en sistemes CRM sota la nostra orientació ha revolucionat la manera com les agències de SEO organitzen els seus processos i es relacionen amb els clients. La nostra metodologia consultiva ens permet comprendre el teu negoci a fons, de manera que et podem oferir solucions completament adaptades a les teves necessitats.

Eines per a Agències SEO

No només t'oferim la millor solució de CRM, sinó que també t'aconsellarem quines eines utilitzar per a tota classe de gestió relacionada amb la teva activitat, ja sigui de finances, voIP o anàlisi de leads entre moltes altres. Aquestes eines s'integren a la teva CRM i us permeten centralitzar tots els esforços de màrqueting en una sola plataforma, millorant en última instància l'eficiència del vostre equip.

 

Per tot això, ens hem consolidat com una firma consultora de confiança per a les empreses de SEO que busquen implementar o millorar els seus sistemes CRM. Continuem compromesos amb la innovació contínua i el suport estratègic als nostres clients, garantint sempre les millors solucions per enfrontar els desafiaments del mercat.

SEO + CRM Per què totes dues són importants?

La tecnologia avança a passos desmesurats i les empreses s'hi han d'adaptar. Una de les eines més rendibles en els darrers anys és partit SEO y CRM com a sistema de vendes, productivitat i èxit. És per això que avui oferirem informació important sobre el SEO y CRM i allò que pots aconseguir a nivell empresarial.

CRM millora els resultats SEO

Si tens una empresa o marca al negoci, podràs apreciar l'alta competència en vendes i productivitat. La majoria dels clients o compradors potencials, investigaran la teva marca per internet per assegurar-se de la compra o adquisició de servei.

Mitjançant els canals digitals, el futur comprador pot esbrinar si és rendible o no el teu negoci o producte. La interacció comença amb les xarxes socials o plataformes webs, el client tindrà un millor punt de vista i es decidirà per comprar o no. A més pots combinar SEO y CRM per tenir més eines intel·ligents que afegir a la teva empresa.

Tenint això en compte és recomanable que el teu negoci o marca es trobi en línia és a dir, a les plataformes digitals. Aquest món té un 80% de probabilitats de vendes en línia, i d'aquí la importància del SEO y CRM ja que són eines que milloren el mercat digital. Per això els mitjans més adequats per entrar digitalment al comerç i publicitat són: E-mail, E-commerce, Web i Xarxes socials, cadascuna tenen aspectes de gran importància per donar a conèixer la teva marca i atraure els clients potencials .

És important combinar el SEO i el CRM en una empresa?

Si encara no estàs convençut de la combinació de SEO amb el CRM per la teva empresa, és perquè no has analitzat més en profunditat sobre el tema. El que hem esmentat anteriorment és una realitat evident, el mitjà digital per a les empreses i productes és més important avui més que mai. No obstant això, hi ha certs punts positius on el CRM pot jugar un paper clau per als resultats SEO esperats.

Primer, expliquem que la gestió de relacions amb el client o CRM és el procés de més desenvolupament a tota empresa. Ja que compta amb la capacitat d'analitzar les necessitats dels clients per trobar just el que necessiten. D'aquesta manera, el client podrà interactuar més de prop amb la marca, arribant a convertir-se en un bon comprador.

En el CRM podem trobar aspectes com: la identificació de clients i prospectes potencials, construir i establir relacions i també fer un seguiment de dades importants per a les vendes. Cadascun daquests aspectes pot facilitar la recerca de clients atraient-los cap a tu de forma fàcil i ràpida.

Com pot el CRM millorar el meu SEO?

 És una pregunta força Senzilla. L'eina pot agrupar totes les dades de la teva marca sobre les reunions, trucades telefòniques, correus i xat; a més de mitjans dintercanvi privat com xarxes socials o el lloc web, on et mostren els clients amb més freqüència i interès per la teva marca.

Amb aquestes dades ja recollides, a través de partit SEO y CRM començaràs a interactuar amb el client que tant ànsies. Sens dubte, és una estratègia de màrqueting molt efectiva per treure el partit més gran al posicionament digital del teu negoci.

CRM El millor aliat per al SEO!

gràcies al CRM el teu negoci augmentarà les vendes fidelitzant aquests clients o compradors que busquen bones oportunitats. Aplicar correctament les eines digitals millorarà el teu SEO en poc temps. Així que coneix, almenys 6 possibles avantatges de combinar SEO y CRM com a estratègia comercial.

SEO + CRM Per què totes dues són importants

Contingut atractiu i destacat

  • Tot el que aparegui al teu lloc web sobre la teva empresa, negoci o marca és important per moltes raons. Una de les més importants és que tot el que un client vegi a la teva web és el que el portarà a contractar-te o comprar.
  • Als usuaris els interessa un contingut senzill però interessant. No oblidis el posicionament on afegiràs temes de més interès per a diferents tipus de persones. En utilitzar CRM identificaràs el contingut essencial relacionat al teu negoci fent que la teva web sigui molt atractiva i amb contingut de valor.
  • Tingues en compte les preguntes que fan els clients de manera personal, per correu electrònic, xarxes socials, xat i missatges. Les respostes es poden localitzar dins del contingut principal de la pàgina, així que analitza també els detalls sobre converses i col·loca'ls a la web.

opinions

El millor ús d'un programari CRM es poder construir i manejar relacions amb els clients. Mitjançant les bases de dades seràs capaç de crear converses i saber les preocupacions de cadascun dels clients.

Però el més important són les reviews online, que són aquelles ressenyes de part dels teus clients que generen més confiança. Per al SEO és imprescindible la identificació eficaç de la teva pàgina web, per això afegeix a la teva pàgina comentaris positius dels teus clients ja que altres usuaris el llegiran i millorarà la teva imatge de marca.

Còmoda experiència per als usuaris

Quan posicionem una pàgina web, esperem que Google utilitzi el vostre algorisme per valorar-la per sobre d'altres. Però això passa si la web té bon contingut i és fàcil dutilitzar. Una de les bones estratègies és adaptar-la a la versió mòbil. La majoria dels usuaris compren o descobreixen noves empreses mitjançant el telèfon intel·ligent. Per això, si la teva web està disponible en versió mòbil és un punt a favor per a l'experiència dels usuaris.

Per a la més efectivitat de la combinació SEO y CRM en pàgines web amb versió mòbil, el programari ha de permetre el seguiment dels clients pel seu ús o temps de visites. Així sabràs els diferents gustos i compres d´un client, combinant-ho amb la millor experiència i possibilitat de compra potencial en el futur.

D'aquesta manera, volem que sàpigues un detall fonamental que pot afectar el teu posicionament SEO a la web. Es tracta del no acord en la compra o el baix nombre de compres per part de molts clients, la carència pot relacionar-se a factors com:

  • Web sense disseny mòbil disponible.
  • El lloc web no genera confiança per dificultats de transacció.
  • Molts passos previs abans de concretar una compra.

Si has determinat que aquests són els factors que influeixen en el teu dèficit de clients, posa't a treballar-hi i canvia el que no et deixa avançar. Esforça't per conservar un bon aspecte web que generi confiança i facilitat des de la primera compra.

Implementació de paraules clau

Un SEO sense paraules clau no existeix. La major importància en una bona cerca són les paraules clau, ja que són les responsables de guiar els compradors cap a la teva pàgina web. Quan un empresari voleu portar el seu negoci al món digital, una de les primeres coses que ha de pensar és en lús de paraules clau.

Trobar quines són les paraules clau de cerca té a veure amb les necessitats dels clients, la investigació i els hàbits de cerca. Un bon CRM ajudarà a determinar la tendència de les paraules clau, oferint-te les millors formes de cerca a través d'eines per combinar seo y crm a la teva web.

Estendre l'audiència

Una altra important avantatge de combinar SEO y CRM és estendre l'audiència. Mitjançant l'anàlisi de dades del sistema CRM es poden trobar més empreses i contactes individuals que col·laborin a la teva web, creant majors espectadors i possibles clients.

Per això localitza aquest estil d'audiència que vols atraure i que és més gran que la teva, ara busca com atraure'ls mitjançant contactes o esdeveniments interessants. Tot i que també és rendible relacionar la teva marca o comerç amb una empresa en particular i donar-te a conèixer per ells en altres escenaris.

Les xarxes socials

Com ja hem comentat, les xarxes socials són els canals més freqüents per donar-se a conèixer. A més, has d'implementar el sistema de màrqueting a les xarxes i construir una bona base d'audiència perquè puguin comprar els teus productes.

La teva marca o negoci ha d'estar actiu en xarxes socials, interactuant i presentant coses noves de tant en tant. Posa a volar la teva imaginació i utilitza la tendència més gran per donar-te a conèixer.

el sistema CRM pot ser eficaç ja que t'ajudarà a tenir una visió en concret sobre els contactes de les xarxes socials, així sabràs el que estan buscant i t'hi adaptaràs. A més, identifica les xarxes socials més eficaces per a la teva marca i fa l'estratègia.

SEO + CRM com a tendència comercial

En conclusió, hem destacat la importància de combinar SEO y CRM en qualsevol negoci. Primer, ens ofereix la possibilitat de millorar les vendes atraient més clients i segon pots ampliar el teu cercle dusuaris usant xarxes socials i coneixement web per donar als teus clients el que necessiten.

El més important del sistema CRM combinat amb el SEO és que es poden fer servir sense desigualtats entre ells. Compaginen l'un amb l'altre i creixen junts, en poc temps tindràs els resultats esperats captant més clients i donant-li més impuls al teu comerç.

Finalment, no dubtis a aprofitar al màxim les dues eines, et donaran resultats positius i els podràs veure en menys del que penses. En realitat, tots els avantatges esmentats anteriorment són tan sols el principi de les múltiples oportunitats i beneficis que obtindràs en combinar SEO y CRM.

Experts especialitzats

T'interessa un CRM per a la teva empresa? Tenim un Equip expert especialitzat que us ajudarà en els vostres projectes.

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.
Pablo Camarena
Pablo Camarena
28. Febrer, 2024.
Excel·lent servei de part de l'equip, dedicant temps addicional a millores a la nostra implementació.
Víctor Vázquez
Víctor Vázquez
26. Febrer, 2024.
Excel·lent equip i tracte, molt professionals i seriosos. Coincidirem de nou en el futur sens dubte.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO