La tecnologia avança a passos desmesurats i les empreses s'hi han d'adaptar. Una de les eines més rendibles en els darrers anys és partit SEO y CRM com a sistema de vendes, productivitat i èxit. És per això que avui oferirem informació important sobre el SEO y CRM i allò que pots aconseguir a nivell empresarial.
CRM millora els resultats SEO
Si tens una empresa o marca al negoci, podràs apreciar l'alta competència en vendes i productivitat. La majoria dels clients o compradors potencials, investigaran la teva marca per internet per assegurar-se de la compra o adquisició de servei.
Mitjançant els canals digitals, el futur comprador pot esbrinar si és rendible o no el teu negoci o producte. La interacció comença amb les xarxes socials o plataformes webs, el client tindrà un millor punt de vista i es decidirà per comprar o no. A més pots combinar SEO y CRM per tenir més eines intel·ligents que afegir a la teva empresa.
Tenint això en compte és recomanable que el teu negoci o marca es trobi en línia és a dir, a les plataformes digitals. Aquest món té un 80% de probabilitats de vendes en línia, i d'aquí la importància del SEO y CRM ja que són eines que milloren el mercat digital. Per això els mitjans més adequats per entrar digitalment al comerç i publicitat són: E-mail, E-commerce, Web i Xarxes socials, cadascuna tenen aspectes de gran importància per donar a conèixer la teva marca i atraure els clients potencials .
És important combinar el SEO i el CRM en una empresa?
Si encara no estàs convençut de la combinació de SEO Amb el CRM per la teva empresa, és perquè no has analitzat més en profunditat sobre el tema. El que hem esmentat anteriorment és una realitat evident, el mitjà digital per a les empreses i productes és més important avui més que mai. No obstant això, hi ha certs punts positius on el CRM pot jugar un paper clau per als resultats SEO esperats.
Primer, expliquem que la gestió de relacions amb el client o CRM és el procés de més desenvolupament a tota empresa. Ja que compta amb la capacitat d'analitzar les necessitats dels clients per trobar just el que necessiten. D'aquesta manera, el client podrà interactuar més de prop amb la marca, arribant a convertir-se en un bon comprador.
El CRM podem trobar aspectes com: la identificació de clients i prospectes potencials, construir i establir relacions i també fer un seguiment de dades importants per a les vendes. Cadascun daquests aspectes pot facilitar la recerca de clients atraient-los cap a tu de forma fàcil i ràpida.
Com pot el CRM millorar el meu SEO?
És una pregunta força Senzilla. L'eina pot agrupar totes les dades de la teva marca sobre les reunions, trucades telefòniques, correus i xat; a més de mitjans dintercanvi privat com xarxes socials o el lloc web, on et mostren els clients amb més freqüència i interès per la teva marca.
Amb aquestes dades ja recollides, a través de partit SEO y CRM començaràs a interactuar amb el client que tant ànsies. Sens dubte, és una estratègia de màrqueting molt efectiva per treure el partit més gran al posicionament digital del teu negoci.
CRM El millor aliat per al SEO!
gràcies al CRM el teu negoci augmentarà les vendes fidelitzant aquests clients o compradors que busquen bones oportunitats. Aplicar correctament les eines digitals millorarà el teu SEO en poc temps. Així que coneix, almenys 6 possibles avantatges de combinar SEO y CRM com a estratègia comercial.
Contingut atractiu i destacat
- Tot el que aparegui al teu lloc web sobre la teva empresa, negoci o marca és important per moltes raons. Una de les més importants és que tot el que un client vegi a la teva web és el que el portarà a contractar-te o comprar.
- Als usuaris els interessa un contingut senzill però interessant. No oblidis el posicionament on afegiràs temes de més interès per a diferents tipus de persones. En utilitzar CRM identificaràs el contingut essencial relacionat al teu negoci fent que la teva web sigui molt atractiva i amb contingut de valor.
- Tingues en compte les preguntes que fan els clients de manera personal, per correu electrònic, xarxes socials, xat i missatges. Les respostes es poden localitzar dins del contingut principal de la pàgina, així que analitza també els detalls sobre converses i col·loca'ls a la web.
opinions
El millor ús d'un programari CRM es poder construir i manejar relacions amb els clients. Mitjançant les bases de dades seràs capaç de crear converses i saber les preocupacions de cadascun dels clients.
Però el més important són les reviews online, que són aquelles ressenyes de part dels teus clients que generen més confiança. Per al SEO és imprescindible la identificació eficaç de la teva pàgina web, per això afegeix a la teva pàgina comentaris positius dels teus clients ja que altres usuaris el llegiran i millorarà la teva imatge de marca.
Còmoda experiència per als usuaris
Quan posicionem una pàgina web, esperem que Google utilitzi el vostre algorisme per valorar-la per sobre d'altres. Però això passa si la web té bon contingut i és fàcil dutilitzar. Una de les bones estratègies és adaptar-la a la versió mòbil. La majoria dels usuaris compren o descobreixen noves empreses mitjançant el telèfon intel·ligent. Per això, si la teva web està disponible en versió mòbil és un punt a favor per a l'experiència dels usuaris.
Per més efectivitat de la combinació SEO y CRM en pàgines web amb versió mòbil, el programari ha de permetre el seguiment dels clients pel seu ús o temps de visites. Així sabràs els diferents gustos i compres d´un client, combinant-ho amb la millor experiència i possibilitat de compra potencial en el futur.
D'aquesta manera, volem que sàpigues un detall fonamental que pot afectar el teu posicionament SEO a la web. Es tracta del no acord en la compra o el baix nombre de compres per part de molts clients, la carència pot relacionar-se a factors com:
- Web sense disseny mòbil disponible.
- El lloc web no genera confiança per dificultats de transacció.
- Molts passos previs abans de concretar una compra.
Si has determinat que aquests són els factors que influeixen en el teu dèficit de clients, posa't a treballar-hi i canvia el que no et deixa avançar. Esforça't per conservar un bon aspecte web que generi confiança i facilitat des de la primera compra.
Implementació de paraules clau
Un SEO sense paraules clau no existeix. La major importància en una bona cerca són les paraules clau, ja que són les responsables de guiar els compradors cap a la teva pàgina web. Quan un empresari voleu portar el seu negoci al món digital, una de les primeres coses que ha de pensar és en lús de paraules clau.
Trobar quines són les paraules clau de cerca té a veure amb les necessitats dels clients, la investigació i els hàbits de cerca. Un bon CRM ajudarà a determinar la tendència de les paraules clau, oferint-te les millors formes de cerca a través d'eines per combinar seo y crm a la teva web.
Estendre l'audiència
Una altra important avantatge de combinar SEO y CRM és estendre l'audiència. Mitjançant l'anàlisi de dades del sistema CRM es poden trobar més empreses i contactes individuals que col·laborin a la teva web, creant majors espectadors i possibles clients.
Per això localitza aquest estil d'audiència que vols atraure i que és més gran que la teva, ara busca com atraure'ls mitjançant contactes o esdeveniments interessants. Tot i que també és rendible relacionar la teva marca o comerç amb una empresa en particular i donar-te a conèixer per ells en altres escenaris.
Les xarxes socials
Com ja hem comentat, les xarxes socials són els canals més freqüents per donar-se a conèixer. A més, has d'implementar el sistema de màrqueting a les xarxes i construir una bona base d'audiència perquè puguin comprar els teus productes.
La teva marca o negoci ha d'estar actiu en xarxes socials, interactuant i presentant coses noves de tant en tant. Posa a volar la teva imaginació i utilitza la tendència més gran per donar-te a conèixer.
el sistema CRM pot ser eficaç ja que t'ajudarà a tenir una visió en concret sobre els contactes de les xarxes socials, així sabràs el que estan buscant i t'hi adaptaràs. A més, identifica les xarxes socials més eficaces per a la teva marca i fa l'estratègia.
SEO + CRM com a tendència comercial
En conclusió, hem destacat la importància de combinar SEO y CRM en qualsevol negoci. Primer, ens ofereix la possibilitat de millorar les vendes atraient més clients i segon pots ampliar el teu cercle dusuaris usant xarxes socials i coneixement web per donar als teus clients el que necessiten.
El més important del sistema CRM combinat amb el SEO és que es poden fer servir sense desigualtats entre ells. Compaginen l'un amb l'altre i creixen junts, en poc temps tindràs els resultats esperats captant més clients i donant-li més impuls al teu comerç.
Finalment, no dubtis a aprofitar al màxim les dues eines, et donaran resultats positius i els podràs veure en menys del que penses. En realitat, tots els avantatges esmentats anteriorment són tan sols el principi de les múltiples oportunitats i beneficis que obtindràs en combinar SEO y CRM.