Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Com ser un bon venedor?

Picture of Bernardino García Gil
Bernardino Garcia Gil
T'agradaria conèixer diferents consells per aconseguir saber com ser un bon venedor? Entra en aquest post i informa't.
com-ser-un-bon-venedor
Continguts

Com ser un bon venedor? Aquesta és la pregunta que es fa qualsevol treballador daquest àmbit. Totes les persones neixen amb habilitats nates, algunes tenen dons en un o altre aspecte però hi ha qualitats especials que fan un bon venedor. En realitat tots podem vendre, el que passa és que prenem expectació del que pensin de nosaltres, cosa que augmenta la por impedint-nos realitzar una bona venda.

 Aquí us donarem una sèrie de consells per ser un bon venedor, segueix llegint.

7 consells per ser un bon venedor

  • El primer consell que us podem donar té a veure amb la vostra capacitat d'expectació, és a dir, heu de deixar de pensar que tots seran els vostres clients. Els millors venedors tenen al cap una llista de persones que tenen els diners per adquirir un producte o servei. És a dir, posem aquestes persones com a prioritat en comptes d'aquelles que no tenen diners o recursos per adquirir l'oferta. El terme correcte seria “Públic Objectiu”.

 

  • Com a segon consell, us direm que un venedor no ha de tenir una barrera amb els seus clients o consumidors. Has de dissenyar un pla o alguna estratègia que et permeti estar sempre en contacte amb el teu mercat. Utilitzar les xarxes socials és una opció increïble en aquest sentit, així podrem saber les seves opinions, si el producte va resoldre les seves necessitats i fins i tot les queixes que poden sorgir d'un moment a l'altre.

 

  • El tercer consell per ser un bon venedor és el següent: enfoca't que tot el teu equip sàpiga vendre adequadament. És a dir, la influència ha d'estar des del moment que es fa la presentació fins a la manera com es responen les objeccions. Això donarà més gran presència i importància a l'organització i consolidarà encara més la confiança dels clients.
com-ser-un-bon-venedor

 

  • Aquí tens la cambra. Un bon venedor ha de tenir una bona presentació comercial. Aquí ens basem en dos factors importants, limpacte i la durada en temps de la presentació. Per impressionar un client no necessitem muntar un teatre, n'hi ha prou amb una curta presentació de màxim 3 minuts que sigui impactant.   L'objectiu no és que la persona s'informi de manera avorrida sobre allò que estàs venent, sinó que s'interessi de manera cridanera i dinàmica sobre els productes que tu estàs promocionant per satisfer les seves necessitats.

 

  • El cinquè consell és que una bona comunicació en base al comercial i allò que vols transmetre, és primordial per ser un bon venedor. És a dir, les persones es compliquen quan els clients els diuen alguna cosa com: Què estàs venent? Doncs fàcil, allibera les teves idees i comunica-les de manera adequada.   Recorda que no es tracta tant de vendre serveis o promocions, sinó de transmetre idees útils de cara al consumidor o client. Oferir solucions els problemes que puguin tenir els clients sempre és un punt a favor. El llenguatge verbal i no verbal és la clau, controlar-los a la perfecció serà essencial a cada moment.

 

  • El sisè consell que et podem aportar és una cosa que considerem molt important. Tingues en compte les opinions dels clients que han realitzat una compra del teu producte o han consumit el teu servei, tant les floretes com les crítiques. Això us ajudarà a millorar experiències o vendes futures en base a opinions del vostre públic objectiu.

 

  • L'últim de la llista, però no menys important, és el següent: enfoca't a les raons emocionals per les quals el client vol concretar la compra. La venda es fa durant la presentació, no al final, molts venedors no s'expressen de manera atractiva durant el procés i acaben perdent clients potencials.   Aquí en tens un exemple. Cal suposar que un client es queixa del preu d'un nou PC en el moment de la presentació, bé, no discutirem sobre el preu, sinó a intentar fer-li veure que la necessitat d'obtenir aquest PC és més gran que el preu que val.
com-ser-un-bon-venedor
Títol
Com ser un bon venedor?
Nom de l'article
Com ser un bon venedor?
Descripció
T'agradaria conèixer diferents consells per aconseguir saber com ser un bon venedor? Entra en aquest post i informa't.
Autor
Publicat per
Millennials Consultins SL
Logo

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Daniel Suárez
Daniel Suárez
17. Abril, 2024.
Hem col·laborat amb Millennials Consulting per a la implantació de CRM i altres mòduls de Zoho. L'experiència ha estat molt positiva, destacant-ne el professionalisme i el coneixement. L'equip de Millennials es va adaptar bé a les nostres necessitats, assegurant una integració eficient i sense contratemps. A més, ens van assistir amb el procés per obtenir subvencions del Kit Digital, cosa que apreciem molt. Recomano a Millennials Consulting als que necessitin implementar solucions de Zoho eficaçment.
Grup Retiro
Grup Retiro
17. Abril, 2024.
Hem treballat molt bé amb ells. Molt bona organització de projecte i disponibilitat. El nostre consultor de CRM José Iñesta sempre ens ha guiat i aconsellat de manera molt encertada. Totalment recomanables
Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

LES NOSTRES SEUS

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

ESCRIU-NOS

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

HOLA !! Aquest formulari no mossega, pots escriure'ns ;-)

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO