Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Automatització al servei d'atenció al client

Picture of Diana Hernandez
Diana Hernández
fidelització de clients crm
Continguts

La automatització és un procés que es va començar a generar fa més de mig segle entre les empreses principals. A dia d'avui, la majoria de les empreses han instaurat dins del sistema algun tipus de automatització per ser més productius i eficients. Dit el cas, també ha arribat aquest estil als serveis de atenció al client, una cosa prioritària.

5 Formes d'automatitzar el servei d'atenció al client

Són múltiples les alternatives per les quals podem optar per automatitzar el servei d'atenció al client. Es pot optar des d'un accés més ràpid cap a qualsevol informació que sol·liciti, fins a millorar el servei post venda.

1) Gestió automatitzada de cites, consultes o reserves

Demanar una cita, fer una reserva o consultar alguna cosa pot ser molt pesat per als nostres clients. Pots automatitzar-ho amb un menú de selecció on el client pot optar per parlar amb l'encarregat o un agent en concret per fer una cita, cancel·lar-la, consultar i altres.

2) Reserves de les entrades i el transport

La reserva de bitllets, passatges o transport també es pot fer mitjançant el sistema anterior. A més, aquest sistema permet posar notificacions per recordar els horaris, els retards o les cancel·lacions. Igualment es poden incloure missatges per indicar que no hi ha butlletes disponibles.

3) Reclamacions

Als clients de qualsevol empresa se li poden acudir idees, mencions, reclams, dubtes, suggeriments i molt més. La prioritat de l'organització ha de ser atendre-les, encara que potser no si estàs en horari laboral. Així que, la manera de automatitzar això és a través duna bústia de veu o missatgeria electrònica on els clients poden deixar les seves inquietuds en qualsevol moment.

4) Trobes de satisfacció al client

Si vols saber la satisfacció que té un client, l'has de fer en alient, és a dir, just després d'haver rebut el servei. És molt rellevant i satisfactori per a qualsevol empresa saber què diuen els clients. Per exemple, al moment que hi hagi una trucada al suport es poden fer diverses preguntes pel que fa a l'atenció o al servei del mateix.

5) El servei al client ha de ser 24/7

Quan un usuari o client té un infortuni l'última cosa que espera és ser atès la setmana següent o directament ser ignorat. Hi ha molts motius pels quals un client es pot posar en contacte, encara que, també n'hi ha molts pels quals no podem atendre una trucada

Un servei que sigui automàtic que funcioni virtualment com a contestador servirà per oferir horaris, establir cues d'espera o mantenir bústies de veu obertes on el client deixés el missatge. Fins i tot, podem deixar locucions indicant que truquin en un altre moment de ser necessari.

Comença a automatitzar la teva Empresa JA!!

Títol
Automatització al servei d'atenció al client
Nom de l'article
Automatització al servei d'atenció al client
Descripció
Aprèn a automatitzar els processos d´atenció al client AQUÍ!!
Autor
Publicat per
Millennials Consulting SL
Logo

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

ESCRIU-NOS

Equip Digital i Kit Consulting 2025

els programes Kit Digital y Kit Consulting permeten a pimes i autònoms adoptar i implantar eines i solucions digitals per transformar els seus negocis, així com fomentar la innovació, millorar l'eficiència operativa i donar suport al creixement empresarial.