Màrqueting i Intel·ligència de Negoci

Automatització al servei d'atenció al client

Continguts

La automatització és un procés que es va començar a generar fa més de mig segle entre les empreses principals. A dia d'avui, la majoria de les empreses han instaurat dins del sistema algun tipus de automatització per ser més productius i eficients. Dit el cas, també ha arribat aquest estil als serveis de atenció al client, una cosa prioritària.

5 Formes d'automatitzar el servei d'atenció al client

Són múltiples les alternatives per les quals podem optar per automatitzar el servei d'atenció al client. Es pot optar des d'un accés més ràpid cap a qualsevol informació que sol·liciti, fins a millorar el servei post venda.

1) Gestió automatitzada de cites, consultes o reserves

Demanar una cita, fer una reserva o consultar alguna cosa pot ser molt pesat per als nostres clients. Pots automatitzar-ho amb un menú de selecció on el client pot optar per parlar amb l'encarregat o un agent en concret per fer una cita, cancel·lar-la, consultar i altres.

2) Reserves de les entrades i el transport

La reserva de bitllets, passatges o transport també es pot fer mitjançant el sistema anterior. A més, aquest sistema permet posar notificacions per recordar els horaris, els retards o les cancel·lacions. Igualment es poden incloure missatges per indicar que no hi ha butlletes disponibles.

3) Reclamacions

Als clients de qualsevol empresa se li poden acudir idees, mencions, reclams, dubtes, suggeriments i molt més. La prioritat de l'organització ha de ser atendre-les, encara que potser no si estàs en horari laboral. Així que, la manera de automatitzar això és a través duna bústia de veu o missatgeria electrònica on els clients poden deixar les seves inquietuds en qualsevol moment.

4) Trobes de satisfacció al client

Si vols saber la satisfacció que té un client, l'has de fer en alient, és a dir, just després d'haver rebut el servei. És molt rellevant i satisfactori per a qualsevol empresa saber què diuen els clients. Per exemple, al moment que hi hagi una trucada al suport es poden fer diverses preguntes pel que fa a l'atenció o al servei del mateix.

5) El servei al client ha de ser 24/7

Quan un usuari o client té un infortuni l'última cosa que espera és ser atès la setmana següent o directament ser ignorat. Hi ha molts motius pels quals un client es pot posar en contacte, encara que, també n'hi ha molts pels quals no podem atendre una trucada

Un servei que sigui automàtic que funcioni virtualment com a contestador servirà per oferir horaris, establir cues d'espera o mantenir bústies de veu obertes on el client deixés el missatge. Fins i tot, podem deixar locucions indicant que truquin en un altre moment de ser necessari.


Comença a automatitzar la teva Empresa JA!!

Títol
Automatització al servei d'atenció al client
Nom de l'article
Automatització al servei d'atenció al client
Descripció
Aprèn a automatitzar els processos d´atenció al client AQUÍ!!
Autor
Publicat per
Millennials Consulting SL
Logo

OPINEN ELS NOSTRES CLIENTS

Zine Hostaleria
Zine Hostaleria
22. Març, 2024.
Josep va mostrar un profund coneixement del CRM i una gran habilitat per adaptar-lo a les nostres necessitats específiques. Ens va guiar de manera efectiva a través de la implementació de bluePrints, fluxos de treball i camps en diferents mòduls, brindant-nos solucions i consells útils per al nostre negoci. Gràcies per la teva paciència i dedicació!
Carla Inagaki
Carla Inagaki
15. Març, 2024.
Hem començat amb la fase de consultoria i reingenieria de processos i estem encantats amb l'equip, especialment amb la Sheila i la Fernanda. Molt cracs, molt executives, molt proactives i àgils. Ara esperem que la implementació sigui tan "smoothy" i eficaç com la primera fase.. i que aquest començament de relació, sigui la d'una bonica història de partnerxip!!!
Ashleigh Zelaya
Ashleigh Zelaya
11. Març, 2024.
Eliana Pérez ho ha fet molt bé en la seva explicació de Zoho Social, atenent tots els dubtes de manera gentil i posada en el tema.
Angel Rabadan
Angel Rabadan
8. Març, 2024.
És un equip eficaç i resolutiu. Estàvem limitats amb el kit digital però ho han sabut aprofitar al màxim. Estem encara en contacte perquè continuarem treballant plegats. Vull agrair especialment a Gonzalo, Julián i Jesús. Són les persones amb les quals he tingut més moments de desenvolupament al projecte i sempre han estat a l'alçada del que s'esperava.
Leandro Stward Rondón Herrera
Leandro Stward Rondón Herrera
7. Març, 2024.
Eliana Pérez ha estat una professional innata per al procés de loptimització del nostre ecosistema digital i Zoho Social, des de Carbray International estem molt agraïts per la seva empatia i comunicació assertiva, ens van fer sentir en confiança durant tot el procés i ens vam portar grans aprenentatges per a la evolució dels nostres processos a xarxes socials. 🦾 #CrackEliana #LaArepaEsColombiana #MillennialsTheBest
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
MIRIAM VILLAVERDE URTIAGA
1. Març, 2024.
Ha estat sens dubte un encert contractar els serveis de Zoho. Són un quipo de professionals amb qui ha estat un plaer treballar. Ara la nostra vida com a empresa es fa més fàcil gràcies al programari de Zoho.
Pablo Camarena
Pablo Camarena
28. Febrer, 2024.
Excel·lent servei de part de l'equip, dedicant temps addicional a millores a la nostra implementació.
Víctor Vázquez
Víctor Vázquez
26. Febrer, 2024.
Excel·lent equip i tracte, molt professionals i seriosos. Coincidirem de nou en el futur sens dubte.

PER QUÈ CONFIAR A MILLENNIALS CONSULTING?

foto equip millennials 2023
EMPRESES han confiat en nosaltres i digitalitzat el seu negoci a MC
0
PROJECTES han estat contractats per les empreses en els darrers 2 anys.
0
de les empreses REPETEIXEN treballar amb Millennials Consulting en nous projectes.
0 %

ALGUNES EMPRESES QUE CONFIEN EN NOSALTRES

ÚLTIMES ENTRADES DEL BLOG

LES NOSTRES SEUS

Madrid

Raimundo Fernández Villaverde, 61, 5è Iz, 28003 Madrid

Novelda

C. Mª Cristina 74, baix, 03660

Palma de Mallorca

Gran Via Asima 2 Planta 9 07009

Sta Creu de Tenerife

Carrer Boston Local Nº 2, 38650

Gualdalajara - Mèxic

Còrdova 2562, Providència 3a. Secc, 44630.

Vitacura - Xile

Av tabancura 1515 Oficina 309, 7630000 Vitacura.

ESCRIU-NOS

DIGITALITZA LA TEVA EMPRESA

CRM

Gestionem els processos del teu negoci a través del programari Zoho CRM, que compta amb un conjunt “tot en 1” per gestionar tota la seva empresa, més de 40 eines interconnectades entre si per a millor abast de la seva estratègia empresarial.

SEO

No és només estar a internet, els teus clients t'han de trobar a través dels cercadors. A Millennials Consulting gestionem estratègies de posicionament SEO perquè els teus clients potencials arribin a tu primer abans que a la teva competència.

La pàgina web és la carta de presentació principal del teu negoci a internet. «Si no ets a internet, no existeixes». Un disseny web que comuniqui i arribi als teus usuaris marcarà la diferència entre els teus usuaris i competidors incrementant el teu trànsit web.

La estratègies digitals van en creixement i nosaltres hem d'estar al marge d'aquest avenç, per això connectem eines que ajudin a complir objectius.

Apliquem estratègies de intel·ligència de negoci analitzant les dades de negoci. Emprem les eines més sofisticades en el tractament i l'anàlisi de dades de negoci.

La connectivitat d'eines digitals és una de les nostres principals peces de digitalització, emprant les nostres aliances amb partners digitals.

CONEIX LA NOSTRA XARXA DE PARTNERS

HOLA !! Aquest formulari no mossega, pots escriure'ns ;-)

Contacta amb Nosaltres i Aconsegueix el teu Pla SEO