El Webinar representa tot un compromís, ja que són molts els factors que intervenen per fer-ho i així obtenir el resultat desitjat. Per això, existeixen aplicacions per Webinar dins de la suite de Zoho One. Això no és estrany, ja que Zoho One és reconeguda per ser un sistema operatiu molt complet al mercat amb més de 45 aplicacions basades en el núvol que et permeten gestionar una gran quantitat de processos. En aquest cas, fins i tot per realitzar els teus esdeveniments virtuals o seminaris.
Zoho One, es caracteritza per administrar processos complexos de la forma més eficient i senzilla, per això és molt convenient per a Webinar. Perquè sigui perfecte, cal una varietat d'eines o aplicacions adequades, i Zoho One compta amb moltes.
Continguts
Aplicació per a estructura de Webinar
Per garantir èxit en el webinar, cal que compti amb una estructura destil sèrie, i el concepte de sessió individual si és que ho requereixi, però com pot ser una presentació única, no és necessari. Els usuaris esperen veure més contingut, de manera que oferir el webinar amb format seriat augmentarà la imatge d'experiència al tema. Li brinda al públic l'expectativa d'anticipació i continuïtat, a esperar sempre més.
Per implementar aquesta estratègia i que sigui efectiva, cal crear landing pages on els usuaris puguin consultar tota la informació i així poder registrar la seva assistència.
S'encarrega de la construcció de llocs amb interfície d'arrossegament i de deixar anar que pot ser útil per crear el landing page amb aquest propòsit i de forma fàcil. Sens dubte, és una de les aplicacions per webinar que són molt útils.
Et facilitarà la creació d'un micro lloc atractiu i cridaner on puguis col·locar tota la informació amb els detalls del webinar. (Data, hora, nom dels presentadors, agenda i altres detalls més).
Crear un lloc a part de la pàgina oficial, et permetrà promoure de manera exclusiva el webinar i no aclaparar els usuaris amb molta informació. En aquest sentit, Zoho Backstage serà l'aplicació indicada per promoure les sessions individuals de forma exclusiva i amb una atenció detallada. A més de facilitar el seguiment dels registres d'una manera molt més eficient, mitjançant el sistema de pagament o d'entrada.
Aplicació per a tema de Webinar
Sense cap dubte, aquest és l'aspecte principal del webinar i el que s'ha de dur a terme amb molt de compte, el contingut marcarà la diferència davant dels espectadors. Per això, has de comprendre el tipus de temes que serà de més ajuda per als teus clients, després has d'iniciar amb un suggeriment breu i pràctic de com pots resoldre les situacions que puguin aparèixer. En cas de no tenir clar els interessos dels participants, els pots preguntar col·locant una capseta de preguntes o d'opció emergent a la pàgina web. Això serà possible mitjançant l'aplicació:
És una excel·lent alternativa per brindar als usuaris allò que ells volen escoltar i ser més precís en els temes del webinar. D'altra banda, Zoho pageSense permet avaluar les pàgines o articles que més visites tenen.
Aplicació per promocionar Webinar
En general, les primeres impressions o assistències al webinar no són gaire encoratjadores. Tot i això, el primer que facis és el més crucial, per ser el format estàndard dels propers segons la sèrie que es promocionarà. La millor forma per donar a conèixer el contingut i properes dates és a través de les xarxes socials.
Amb l'aplicació Zoho Social podràs identificar quina és la xarxa social més encertada per al teu tipus de públic o fins i tot pel contingut del teu webinar. Compta amb un programador intel·ligent que facilita que les publicacions puguin tenir una millor tracció a les xarxes. Sens dubte, una de les aplicacions per webinar més importants.
Addicional a això, ja que no només n'hi ha prou amb una promoció del seminari web, també s'ha de promoure l'enregistrament de la primera sessió perquè així tots els que no van assistir puguin conèixer el contingut i s'animin a participar en allò que s'ofereix a les properes dates. Aquesta resulta ser la millor estratègia per convèncer els escèptics perquè en coneguin el contingut i en millorin l'opinió.
Aplicació per personalitzar el Webinar
La personalització del Webinar inclou l'atenció exclusiva per oferir a l'usuari la millor manera de ser escoltat. Això és molt important ja que aconsegueix una bona comunicació entre les dues parts, i es manté actiu, interessat i participatiu al públic.
Això és possible amb les aplicacions:
Donen l'oportunitat de conversar amb l'audiència a través de xat. També fer enquestes per comprendre millor i interactuar amb els assistents durant el desenvolupament de la sessió.
Aquesta participació permetrà definir els punts principals per a les futures sessions, amb alguna d'aquestes dues aplicacions per webinar pots realitzar el seminari o esdeveniment online d'una manera original i perfecta.
Aplicació de disseny de Webinar
Per oferir o realitzar un bon Webinar cal comptar amb un disseny excel·lent, això t'oferirà grans avantatges, entre els quals captaràs l'atenció dels teus usuaris. Oferir-los imatges d'alta qualitat i resolució, així com lletres llegibles, són detalls que cal tenir en compte. D'altra banda, és summament important el ús eficaç dels colors, que sigui un to cridaner, però que no faci mal la vista, i que sigui el més adequat al tipus de presentació que s'està brindant.
Considera que una mala presentació pot influir negativament en la imatge que vols projectar. D'altra banda, no cal fer processos molt complicats. doncs comptes amb l'aplicació:
T'ofereix unes plantilles molt senzilles de fer servir que et facilitaran crear un bon disseny. Només cal triar l'estil de la teva preferència i que estigui d'acord amb el tema de la teva presentació, així podràs personalitzar o crear el teu propi tema canviant el tipus de lletra, disseny o to de color.
En el cas de treballar amb altres persones, com a part d'un equip, l'aplicació et permet fer les modificacions en temps real, mitjançant edicions, mencions o comentaris.
Aplicació Leads Webinar
Com indiquem a l'inici, fer això representa tot un compromís, però, amb les degudes aplicacions per webinar és possible. S'obtindran resultats garantits i de la més alta qualitat. L'ús apropiat i amb les eines correctes fa que el webinar s'executi com és. A més, podem donar-li ús a Zoho Backstage, on els formularis de registre poden connectar-se a Zoho CRM per enviar-los en format de llista o per separat.
Es poden fer moltes altres operacions amb les aplicacions.
Et permetrà fer-ne una sincronització entre les entrades o persones registrades amb la llista de correu. Això amb la finalitat daugmentar el públic per mitjà del email màrqueting, que influeix en la configuració de fluxos de treball. Això serà oportú en haver realitzat diverses sessions o sèries de webinar podent verificar el número de registre recurrent, per donar-los la deguda classificació.
Què t'han semblat totes aquestes aplicacions per webinar? Creus que són útils?